惯性力的收藏

Athair Ar Neamh - Enya

Athair Ar Neamh

W的收藏夹:

Athair Ar Neamh — Enya

Móraim thú ó lá go lá
天上的父,请保佑我们
Móraim thú ó oích' go hóich
'天上的父,请保佑我
m'anam, mo chroí, mo ghlóir,
保守我的灵魂、心灵和荣耀
moladh duit, a Dhia.
神啊,赞美归于你
Fada an lá, go sámh,
平和的日子将长存
Fada an oích', gan ghruaim,
平安的夜晚将长存

aoibhneas, áthas, grá
愿奇迹、欢乐和爱,也是如此
moladh duit, a Dhia. .
神啊,赞美归于你
Móraim thú ó lá go lá.
我日复一日地祈祷
Móraim thú ó oích' go hóich
'我夜复一夜地祈祷
m'anam, mo chroí, mo ghlóir,
保守我的灵魂、心灵和荣耀
moladh duit, a Dhia.
神啊,赞美归于你
Móraim thú ó lá go lá.
我日复一日地祈祷
Móraim thú ó oích' go hóich
'我夜复一夜地祈祷
m'anam, mo chroí, mo ghlóir,
保守我的灵魂、心灵和荣耀
moladh duit, a Dhia.
神啊,赞美归于你

所属专辑:《Only Time: The Collection (Box Set)》 

评论
热度(6)

惯性力的收藏

© 惯性力的收藏 | Powered by LOFTER