惯性力的收藏

Let Go - Revolver

Let Go

存档灵魂:

Let Go
放手,任他去吧......

 

【歌词】

 

Let go, 
Of all the things you wanted to know
Of all the faces you wanted to show
There's nothing more than what you are and where you go
Nothing more than what you see and how you feel
It doesn't make sense it doesn't go away (does it make sense?)
Did you feel anything today?
How do you explain all the sleepless nights?
How do you explain all the fears you've got?
Let go of all of them
Let go my friend
放手,任它去吧......
你想要探究的是是非非,
你想要展现的千变万化,
没有什么重要过,你是谁和你将去往哪,
没有什么重要过,你所见和你所感觉的,
看似毫无有意义,却永不会消散去(这到底有意义吗?)
今天你可感觉到?
你怎么解释,那些所有的不眠夜?
你又怎么解释,所有那些你的担心?
放下这所有一切,
放手,任它去吧,我的朋友。

(does it make sense?)
(这到底有意义吗?)

Suddenly, the rain starts tapping on thewindow pane
The ringing in my ears is slowly fading out
A drop of silence in an empty glass
And then I slip away into the night
But how can I explain?
I'm going down memory lane
How long before you think I was a lie?
How long before I learn how to let go
Let go
突然间,雨开始敲打窗玻璃,
风吹雨打缓缓消逝在耳畔,
溅起无言寂寥滴落在空心,
时间悄无声息拖我到深夜,
我何以言表?
我畅想在记忆的羊肠小道,
曾经多久,你认为我只是个谎言?
又曾经多久,我终于学会了如何放手,
放手,任他去吧。

(does it make sense?)
(难道这一切没有意义吗?)



评论
热度(43)

惯性力的收藏

© 惯性力的收藏 | Powered by LOFTER